Tuesday, 16 September 2014

TESTIMONI COLLAGEN POWDER SHAKLEE

SEMPENA BULAN

2014
**********
BELI 6 PERCUMA 1


COLLAGEN POWDER SHAKLEE

Kay nak jamu mata korang dengan testimoni pengguna Collagen Powder Shaklee.

agak2 makcik ni umur berapa ye?

kulit lembut licin tertarik2? hehe..itu maknanya tegang ye korang.bukan kulitnya boleh ditarik2
Dua Minggu?NAMPAK TAK....


Yang ni berpuas hati..belum habis satu kotak dah nampak beza..
cayalah...mahal pun berbaloi sebab belum habis kulit dah cantik uolls


untuk kulit bermasalah mungkin berbeza..tapi puashati kan..satu bulan..ngam ngam habis sekotak kalau makan dua kali. kalau makan tiga kali belum habis lagi..tapi hasilnya..Alhamdulillah..

tak perlu cream lagi..tak perlu bedak lagi. puas hati.



lingkaran gelap bawah mata turut pudar. kawan teruja. tak perlu mekap wajah dah berseri2.



bukan takat kulit cantik..susu pun melimpah ruah. ada ekstrak bunga yang berfungsi seperti alfalfa iaitu sebagai penggalak susu badan. huish..kenyang sokmo baby.



bulan puasa juga tiada masalah untuk meneruskan Collagen ni. suami puji jeragat pudar. makin cantik. kembang kempia akak uolls..

amboi Kay..terrrrlajak testi la pulak kan...
nak tengok Testimoni Kay sendiri.. boleh aja..tapi kena tunggu Kay habis makan Collagen tu la ye..
Buat masa ni selepas 7 hari Kay makan Collagen Powder Shaklee tu kulit rasa lebih ringan dan lembut. Buat masker pun best Collagen Powder Shaklee tu. Liang liang pori pun dah mula mengecil. Kadang2 rasa nak jimat satu sachet untuk tiga hari.. kadang2 tak sabar pulak nak makan..hehe penangan Collagen Powder Shaklee kan.

Ok Kay bagitahu harga Collagen Powder Shaklee ni ya. 
SATU KOTAK :::::::::> 15 SACHET
SATU SACHET BOLEH BAHAGI 3 KALI MAKAN
HARGA SEKOTAK: RM 298

UNTUK PROMOSI BELI 6 PERCUMA 1
**Maknanya anda boleh jimat sehingga RM 298.
:) :) 

Jika anda juga berminat nak dapatkan Collagen Powder Shaklee ni bolehlah hubungi Kay disini







No comments:

Post a Comment